Koreya Ticarət Tədqiqat İnstitutu, fevral ayında idol qrupları üçün marka sıralamasını açıqladı!
Sıralama, 7 yanvar və 8 fevral arasında toplanan böyük məlumatlara əsaslanır, buna istehlakçı toplum, mediyaya təsiri, və ictimaiyyətin rəyləri daxildir.
BTS, fevral ayındakı 15.054.429 marka sıralanmasında 9 aydır ard-arda birinci sıradadır. Qrupun açar sözü isə “sevgi” və “xoşbəxtlik”dir. BTS müsbət / mənfi rəy analizində 72.04%-dən çox müsbət cavab almışdır.
SEVENTEEN, bu ay 5.883.604 marka sıralanmasında yanvar ayına görə 21.88% artımla ikinci oldu.
EXO isə fevral ayında cəmi 5.285.921 brend marka sıralaması ilə siyahıda üçüncü yeri tutdu.
Bu ayın ilk 30-na baxaq!
- BTS
- SEVENTEEN
- EXO
- ASTRO
- NU’EST
- BTOB
- SHINee
- WINNER
- NCT
- INFINITE
- The Boyz
- BEAST
- iKON
- Stray Kids
- Super Junior
- VIXX
- MONSTA X
- TVXQ
- Shinhwa
- 2PM
- Block B
- SF9
- ATEEZ
- HOTSHOT
- B1A4
- Highlight
- GOT7
- TREI
- MONT
- BLACK6IX
Latest posts by Behbudzadə Aydan (see all)
- So Hyon Cin yeni serialda rol oynayacaq - 11 Dekabr 2020
- “Lovestruck in the City” serialının yeni Fraqmenti yayımlandı - 11 Dekabr 2020
- “Secret Royal Inspector” serialının ilk fraqmenti yayımlandı - 01 Dekabr 2020